Post by chiedemakirkmis on Feb 16, 2022 6:12:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Word Search - Word Puzzle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Word Search - Word Puzzle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ Word Search - Word Puzzle Game 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er veldig bra
Takk igjen for at jeg lot meg spille det strålende spillet ditt, å spille dette spillet holder øynene dine på farten, holder også hjernen din aktiv, det viser deg ord du kjenner, men som aldri nesten ikke brukes.
Dette var et bra spill, men jeg har ett problem som er at jeg får mynter, men vi kan ikke kjøpe noe .. Jeg synes du bør legge til noen gaver eller bakgrunnsbilder for å kjøpe med mynt .... da er spillet mer interessant .. Det er hvorfor jeg gir 3 starter
Altfor lett.
Det er for godt ikke dårlig
Ord som gjentar seg, men ok
Jeg kan ikke installere raskere
Jeg kan ikke installere det 🙁 kan du hjelpe meg???
det er greit for nå
Ventende hjul stopper ikke.
Fint avslappende spill. Tre stjerner på grunn av for mye tillegg. Selv om jeg vil betale for å bli kvitt det, har jeg ikke lov til... 🥺
Er det greit spill, jeg tror det kan ta mindre plass, men for bare et ordsøk burde basisspillet ha det der du må laste ned når du går høyere opp for å fortsette videre og du bør kunne ha vanskeligere kryssord fordi det er gjentatte ganger for meg for lett og på en måte etter et så stort ord i åpenbar hvilke områder det kan passe inn, tror jeg det kan være mye vanskeligere og utfordrende med færre ordsøk å laste ned og etter hvert som du øker i nivåer for å gjøre dette til et bedre spill
De samme ordene som brukes om og om igjen gjør dette spillet så kjedelig. Den dårlige stavemåten er irriterende.
Ikke fått nok
Jeg har nettopp lastet ned denne for å se om den er morsom
Word Search - Word Puzzle Game Word eyh
Stylist Girl: Make Me Fabulous სხვადასხვა olq
Bra spill
en chaling pussel
Dette spillet er asoume
Alt for mange legger til bokstavelig talt etter hvert ordsøk
Veldig veldig dårlig spill ekkelt!
Word Search - Word Puzzle Game คำ kekc
det er et bra spill 🎮 det hjelper meg å tenke raskere
Dette er veldig nyttig spill for barn
Wortsuche -Word Search Journey Worträtsel qqgi
HYGGELIG
Spillet er morsomt, ville være perfekt uten annonser. Dette er ikke et offline spill.
Skittent spill hva er dette spillet dette er et spill ingen vil si at dette er et spill
Etter noen nivåer fanget den ikke opp det vi fant. Verste app.
Denne appen starter hver gang fra begynnelsen. Sveiping er vanskelig. Så bortkastet!
Kan ikke slå den på 🤣
Fantastisk spill for å fordrive tiden. Ingen lang tid tilføyelser og ingen feil 👍
Charbelle.hfbfnf📲🔌
Veldig fint
Word Search - Word Puzzle Game Ordspel luo
Dette er et fantastisk spill å spille når du ikke kan komme deg ut på grunn av covid 19 som øker i antall igjen, og jeg er stolt over at jeg har dette spillet å spille, jeg ville gitt det 70 ⭐ i stedet for 5 🌟
Veldig bra og lærerikt
Jeg liker youtube
Starter med enkle..ingen nivåer å velge mellom.. Kan ikke unnslippe første annonse for playstore-spill.
Hva kan en person bruke den innsamlede mynten til?