Post by chiedemakirkmis on Feb 16, 2022 6:23:58 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO 2022 version ▞▞▞
Slecht !!!!! had veel problemen tijdens het temmen. Temmen niet volgens en zelfs erger dan wat in de tutorial werd getoond.
Geweldig spel! dit is waarschijnlijk het beste dinoasur-spel dat ik ooit heb gespeeld als ik 7 jaar oud was, zou hij heel erg blij zijn, alles aan dit spel is goed, maar alsjeblieft! voeg wat meer dinosaurussen toe zoals carnotaurus, parasaurolophus en allosaurus en maak de kaarten groter, maar toch is dit een geweldig spel 😎
Kon niet eens voorbij het tutorial-spel komen, weigerde te reageren en bleef gewoon achter totdat ik de installatie ongedaan maakte
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!! Maar ik heb gewoon drie problemen, 1. zou je het zo kunnen maken dat mensen (namelijk ik) gratis of voor munten of zoiets lid kunnen worden van de elite-rijders? 2. Kun je ook de gebieden aangeven waar de dino's zijn en wat voor soort dino's het zijn? 3.Ook WAAR ZIJN DE MONTISOURS'S!!!!!.
Waarom is het laden van games zo traag, maak het alsjeblieft sneller om te spelen. Ik zou willen dat de ontwikkelaar alle berichten van de gamers krijgt.
تحميل Dino Tamers - Jurassic Riding MMO Mod Apk 1.6 [دفعت مجانا ...
Om de een of andere reden loop ik vast op 84.375 in het laadmenu wanneer je begint. Los dit op en ik zal mijn recensie wijzigen.
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO ጀብዱ cnf
Dino Tamers Jurassic Riding MMO 1.15 MOD (Unlimited Resources) 2021 Apk. 4,5 (2). Apps , Adventure. App door: Foxie Ventures. Versie: 1.14 voor Android.
Beste Xgk,rxjtjte,tuxute,tiurtiitiir u, Tu of i,rusurzru,ru, een 2*3*3.744.343, een 3*8*to 🤣 3, een 3,£3*to,4, to 5,3, a *to*to 🤣😆 e, to ie, a raha hu ervaring in de 4*a raha 3*a*to*a 3, a 3"a"a, a 4"a 8, a 8*a£-, 3774";"'4 the txf/759*to£0£__07"2"87,67&86'58"60_69_60606"5)75*(&••××%√÷%•¢π^^^¢¢¢ ¢¢¢¢¢¢¢^®®®π{©π•∆%√%×√<|•÷uru,rh,rh,yivblk,nuBf. T uo heer tt, to,rddd,sugm,yo65"63 "63"64 ytu,euzei,sy, T3 cz xozit,t, are 4*to email, to£953"to 4*to 🤣 5*74*,_84_iitti,orir&_855torzitrztidrEzffffffffff
De gameplay is prima, maar er is een bug die een startpakket laat zien dat je kunt kopen, maar wanneer ik op de x klik om het te sluiten, werkt het niet, ik heb de game meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het verandert niet, help alsjeblieft
IK HOU VAN HET SPEL!! Maar ik zou willen dat je meer functies kunt toevoegen, zoals een vriendenlijst en dat je elite-rijders kunt kopen met munten! En over het evenement The Vanishing! Je moet de laatste beloning veranderen in dominus ei omdat ik het wil, maar ik kan het niet krijgen omdat ik geen edelstenen heb. Alsjeblieft? TY VOOR HET GOEDE SPEL!
Dit is een geweldig spel, vooral als je sterft, je weer tot leven kunt komen zonder je spullen te verliezen. Zelfs de evoluties zijn cool. Bovendien kun je de verschillende dinosaurussen en hun evoluties bekijken. Ik ben op dit moment een nieuwe speler, maar ik zou zeggen dat dit spel alle dinosaurusfans en paleontologen kan prikkelen.
Geweldig spel! Zoveel graphics en dingen om te doen! Je zult je nooit vervelen in dit spel, er is zoveel!!! Maar ik heb suggesties. 1, kun je alsjeblieft wat bugs uit het spel verwijderen? Meestal vecht ik ergens tegen en dan is mijn dino nog steeds aggro bij niets! Het is echt vervelend, en 2. Kun je meer dino's toevoegen? Ik denk dat iedereen dat zou willen, dingen toevoegen als een queztal of een carbonemys, of een diloposaurus, en misschien schouderdieren? Zoals een draak of zoiets, of een drakenwezen om te temmen! Het zijn ook dino's
Enorm verslavend en leuk, als je eenmaal doorhebt wat wat is. De graphics zijn geweldig, de kaarten zijn enorm, het vechten tegen Dino's en het verzamelen van middelen is eenvoudig en de besturing is soepel, ik ben net begonnen met spelen en ik heb al een paar uur non-stop gespeeld, ik overdrijf niet Ik denk dat dit mijn nieuwe favoriet is mobiele game, zou indien mogelijk meer dan 5 sterren geven.
Ik vind het een leuke manier om te spelen
Deze game is leuk, maar als je een paar seconden lang geen internet meer hebt, wordt er opnieuw verbinding gemaakt, waarna het vastloopt en niet opnieuw verbinding maakt. Dat is mijn grootste afkeer van zelfs de camera en bedieningselementen
Het is een goed spel. Er zijn er echter een paar die moeten worden gerepareerd. Eerst de storing. Soms, als ik naar mijn dino fluit, beland ik ergens buiten de lijn waar ik niet kan komen of gaan. Om te evolueren moet een dino veel van die blauwe kubus uitgeven, en in dat geval was het niet gemakkelijk te verkrijgen. Dus ik bleef dezelfde dino vangen en opnieuw. Tenzij ik betaal om te spelen. Nee gaat gebeuren.
Ik vind het spel leuk, maar ik wil geen 5 sterren geven omdat ik veel dinosaurussen en een goed niveau heb, maar helaas viel ik terug naar het 0-niveau en ik had niet eens 1 dinosaurus. Los dit probleem op
De eerste keer dat ik vrijheid kreeg (omdat er geen tutorial overgeslagen was), liep het spel vast en kon ik me niet bewegen. 1 ster omdat ik letterlijk NIETS KON DOEN.
Untitled
Prachtig open wereldachtig spel, als je van dinosaurussen houdt, dan is het uniek in zijn soort. Craften is echter waanzinnig onmogelijk, je hebt te veel middelen nodig om een uitrusting te maken (tenzij je natuurlijk betaalt, maar hoop niet dat je maar één keer hoeft te winkelen). Het zijn veel insecten, niet veel dinosaurussen, en de avatar van het personage is verschrikkelijk.
... Dinoke Race Game: Traffic Rider Of
Het spel zelf is echt goed, maar het is een beetje ommuurd en de prijzen van edelstenen zijn een beetje hoog. Als dat niet zo was, zou ik 5 sterren geven.
Snake Arena Aksyon dbkj
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO Petualangan dsai
Ik hou van het spel, maar ik speelde survival en ik had 102 punten en leefde 26 minuten en plotseling begon ik weer opnieuw en ik kreeg niet het voedsel dat jullie nodig hadden om het te repareren, dat zou meer dan 1000 voedsel zijn geweest
Het is geweldig, maar één reden om geen 5 sterren te geven. Het DNA-denken is de naam blauwe kubus die je overuren krijgt van dino's in habitats. Het duurt iets te lang om op te bouwen, waardoor de voortgang erg langzaam gaat zonder geld om de ontbrekende hulpbron in te halen. Enige klacht is de snelheid waarmee het wordt gegenereerd. Als het is verhoogd of als een manier is toegevoegd om het als optie van dino's te verzamelen. Zeg nog steeds verkopen voor zilver of geeft de optie om te verkopen voor DNA-kubus, zelfs als het maar 50 is, een dino zou geweldig zijn. Als u dit ziet, overweeg dan alstublieft
Zeer beperkte dinosaurussen en een kleine plaats. Het zou veel beter zijn geweest als ze meer dino's, missies en een groter gebied hadden.
Best goed, maar zou beter zijn als eieren zilver zoals domino's 100k zilver dat beter zijn?
Ik geef het een 3 sterren het spel is goed ik geniet ervan. De bedieningselementen zijn een beetje vervelend, de knop om het personage te verplaatsen is hetzelfde bij de camera, ja, je kunt de camera verplaatsen, maar als je moet draaien en in één moet bewegen, is mijn humeur erdoor verpest, het zou ook een bedieningsinstelling moeten zijn. Het verzamelen van middelen is een hoop werk om te zien hoe alles duur is, moeilijk te verbeteren
Hrt is echt een tof spel!
Je kan er zo veel je kan zelfs of dino's rijden
Foxie dit is mijn tweede recensie omdat ik mijn eerste niet kan vinden. Ik speel dit spel heel veel en ik kreeg een spinosaurus uit de pvp-kist geweldig spel en toen de dino-ontsnapping aan was wist ik dat niet en de eerste keer dat ik een petradon temde, kon ik vliegen en had ik de vleugels van de dom rex evenement! Maar helaas rende de petradon weg !-_- Dat vond ik niet leuk en dat kostte me al mijn geavanceerde temmers ;-; dus ik heb het spel verwijderd... maar ik heb het opnieuw geïnstalleerd en BOOM ik kreeg een spino. Ik had niet verwacht dat ik zoveel geluk had! TY
Deze game is de beste, maar het heeft 1 probleem dat het geen help-knop heeft omdat ik ben vergeten hoe ik dinosaurussen moet temmen
Dat gaf me geen evolutie tp 3 ik kan het kristal niet vinden, ik denk dat het nu 0 is.
Ik ben er helemaal weg van, alleen de game waar ik naar op zoek was, doet me denken aan een mix van ARK en Jurassic World, daar hou ik van.
GEWELDIG, MAAR UPDAATE DE SPEL EN GEEF MEER QUEST HET IS BIJNA, INDIEN NIET MEER DAN EEN JAARBOOG EN NOG STEEDS GEEN QUEST MEER, ZELFS SIDE QUEST VOOR EXP
Los het probleem met het automatisch stoppen van het spel en het netwerkprobleem op, want bgmi geeft geen enkel probleem als dit in mijn 2 gb ram
GEWELDI
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO Apk-download - APKFollow
Dit is de meest avontuurlijke game ooit. Maar kun je gewoon een andere plek om te reizen naar de woestijn, alsjeblieft, alsjeblieft, daarom plaats ik 5 sterren
Het bevriest elke keer als ik begin met spelen en stuurt me naar de startpagina van mijn tablet
Ik kan slecht lopen en al het laden en graphics laat alles crashen ik kan niet eens de eerste Quest doen.
Verloren voorwerpen en upgrades. Geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar nooit echt geholpen. Ze bleven maar naar mijn personagenaam vragen in de e-mail. Na 4 keer het aan hen te hebben gegeven, heb ik nooit een reactie terug gekregen. De hele game is een gigantische geldklopper, tenzij je het leuk vindt om uren achter elkaar naar items te zoeken zonder dat je verder kunt komen.
Heeft meer ruimte nodig en ontwikkelt PvP-match
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO мод apk скачать
Het heeft wat glitches. De ergste glitch is wanneer mijn stamina-balk vol is en ik de superaanval gebruik, het toont 'geen uithoudingsvermogen' en het uithoudingsvermogen daalt zonder te worden gebruikt.
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO ماجراجویی yrr
Het is leuk dat je kunt, want je kunt met andere mensen praten en de strijd aangaan met andere mensen en een level omhoog gaan