Post by chiedemakirkmis on Feb 16, 2022 6:29:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Game of Warriors ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Game of Warriors IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Game of Warriors 2022 version ▞▞▞
Godt, men jeg er på niveau 35 med kun niveau 2 spydmænd og niveau 1 fodmænd, det kræver mange penge at komme op i niveau
HTC
Game of Warriors Strategi clh
Godt spil......men hvorfor er wave 120 så hård mænd jeg mener hvorfor mine mænd er holde og let døende og elefanten er bare så hård og rytternes bue er bare så uretfærdig........ .... fix venligst det forbandede spil
Det er okay
Dejligt
Det er et godt spil, men jeg troede, det var et offline spil. Men jeg tog fejl, fordi potionen og banken kræver en internetforbindelse. Men alt i alt er det et godt spil👍👍
Fantastisk
Godt spil, men meget gentaget. Jeg spillede en dag, og jeg kommer nok til at kede mig med det om en anden dag eller to.
Generelt godt. Underholdende, men bliver lidt ensformigt og lidt en masse reklamer. Nogle opgraderinger virker ubrugelige.
Fremragende spil, men jeg har et par problemer med banken. Der er noget guld og potion der, men når jeg prøver at få det, siger det, at jeg ikke har nogen internetforbindelse, når jeg bestemt har det. Er dette en fejl?
Sammenlignet med de fleste spil er det ganske overkommeligt for den gratis spillestil. Vil gerne se flere muligheder for tilpasning i kolonierne og basisfunktionerne.
Ser ud til at være et meget simpelt bølgetårnforsvarsspil. Intet ser ud til at dukke op i begyndelsen endnu og får det til at stikke ud over andre spil. Men jeg kan heller ikke sige, at jeg ikke nyder at spille det lige nu. Dejlig ændring af td 👏
Det tager for lang tid at få en stærk hær
Kopi af romerriget med færre belønninger mere p2p end det. Udviklere hvad skete der...
Et fedt koncept, men mangler enheds- og gameplay-variationer. Bliv gentagende efter 20+ minutters gameplay
Køb af ædelstene for at fjerne annoncer fjerner kun annoncerne mellem niveauerne og ikke guldbelønningsannoncerne. Kolonisystemet er omtrent så grundlæggende, som det bliver, troppeopgraderinger er dyre og ser ikke ud til at gøre en hel masse, jeg kan ikke fortælle, hvad ballista-tårnene skyder mod, når jeg bruger dem, fordi de ikke påvirker fjenden helsebarer og fra og med bølge 40 føler jeg mig ikke rigtig stærkere, end da jeg startede. Selve spillet ser ud til at fungere fint, men fangede virkelig ikke min interesse.
Det er første gang, jeg spiller dette spil, og det er også ret interessant. Men mit problem med det er at opgradere mine krigere, men prisen er for høj, mens mine gevinster ikke er så høje. Selvom spillet er meget flot, bliver jeg ikke træt af at spille dette. Venligst, I skulle prøve det. Tak
oprindeligt gav jeg 3*s, men nu er det 1. spillet snyder. Jeg stod over for 10+ bølger af fjender pr. niveau. Jeg får 4 som forsvar, spillet er næsten umuligt efter at have nået lvl 1000+ for mange tvungne annoncer er hver fem sekunder, men du får omkring 50 af dem inden for en periode på 2 timer. general kan ikke rykke ud over 165, og hæren bliver let slagtet, når de angriber nye territorier. Jeg kan ikke komme videre end koloni 84. spillet er grådigt i at give ædelstene, der er nødvendige for ressourcer.. det er bestemt en løn at spille.. afinstalleret
Bliver ret hurtigt gammel og kæmper med de samme ting, på samme måde på samme sted. Ingen kontrol over tropper i kamp og min ballista dræber mig lige så hurtigt som fjenden. Jeg ville have troet, at min egen hær kunne sigte lidt bedre.
Det ser godt ud på forsiden, men det halter som en galning. Det har et rigtig dårligt grafisk design, alt i alt et dårligt spil.😐
Godt spil
Vvvvv dårligt spil, fordi det tager mobildata til banken, men banken har ikke brug for mobildata.
Ahhh jeg elsker bare spillet
Game of Warriors استراتژی spcw
Jeg kunne godt lide selve spillet, selvom jeg har set et nøjagtigt samme spil kun baseret på Romerriget... ikke helt sikker på, hvilket der kom først, men det ene kopierede det andet (bogstaveligt talt)
god og sjov, men stadig fuld af reklamer. anbefales, hvis du har tid.
Frygtelig grafik og dårlig ganganimation. Jeg hader dette spil...
JONAS😎🌟✨
homoseksuel spil
gud spil
Spillet er meget sjovt i slutningen af spillet. Når du lige har startet spillet lidt hårdt, men det er sjovt bare at spille og se om det er godt eller ej.
Blend It 3D 休閒 qtm
Det er fantastisk, det er bare, at jeg ikke rigtig kan lide, at det er meget sjældent at finde nye soldater, og det er for dyrt at købe ting, men resten er bare fantastisk tak.
Jeg ville give det 5 stjerner, hvis det er online spil og også uendeligt, da dette spil slutter efter et stykke tid, og det er ikke online
Game of Warriors Stratēģiskās spēles ann
Behageligt vægforsvarsspil. med minimal stress på udjævning på grund af den overflod af gratis mønter, der også følger med denne anmeldelse.
Meget godt spil. Svarende til Grow Empire Rome.
standard run of the mill-spillet, tilføjer Lotta, let at udnytte